219 keer bekeken

Cluppen is een feest

• donderdag 19 juli 2018 @ 19:19

Zekerheid is de vijand van verandering - Salvador Minuchin handtekeningafbeelding
  • donderdag 19 juli 2018 @ 16:35
    reactie op (#4) Serpentor

Alsjeblieft voor de club 

Gewijzigd op 2018-07-19 16:35:34
    Mijn ding is creatief zijn. 
     handtekeningafbeelding
  • donderdag 19 juli 2018 @ 16:30
    reactie op (#3) Belle-Messua

Thanks! 

• donderdag 19 juli 2018 @ 16:15

Ik sta ook voor clubs . Ik hou van cluppen en heel goed dat deze club er is .en heb zo juist punten gedoneert .

Gewijzigd op 2018-07-19 16:19:13
    Mijn ding is creatief zijn. 
     handtekeningafbeelding
  • maandag 11 juni 2018 @ 16:19

Ik vind cluppen geweldig, kan er heerlijk mijn creativiteit in kwijt en ontmoet nog leuke mensen ook! Vooral een nieuwe club maken is verslavend, ik neem me regelmatig voor om het bij de clubs te houden die ik heb maar dan komt er weer iemand of iets voorbij waar geen club van is en dan ga ik toch weer voor de bijl 

Het heerlijke is dat je een club helemaal kunt aanpassen aan je eigen smaak, elke club een eigen sfeer, helemaal mijn ding. En als er dan nog iemand komt kijken, lid wil worden en mee gaat kletsen in het forum is dat heel gezellig, bij uitgelicht staan is geen doel op zich, doe ik niks extra's voor. Cluppen is ook een heerlijke afleiding voor als je je gedachten eens wilt verzetten, terwijl je aan je clubjes sleutelt of ergens lekker bept denk je even aan iets anders. Mij zien jullie nog lang op clubs!  

Zekerheid is de vijand van verandering - Salvador Minuchin handtekeningafbeelding
  • vrijdag 04 mei 2018 @ 19:05

Is cluppen een feest? Reken maar, anders zouden we niet elke dag onze clubs checken en waren we al jaren eerder weggegaan! In deze vaste topic is er ruimte voor persoonlijke aanbevelingen. Testimonials. Inspirerende, mooie korte verhalen en anekdotes waarmee we meer mensen kunnen overtuigen van het feest dat Clubs heet!

Ik ga zometeen ook een bijdrage leveren