107 keer bekeken

Nieuwe regels ter info

• woensdag 16 september 2020 @ 11:14
    reactie op (#6) Marilyn_Presley

Quote: Marilyn_Presley

woensdag 16 september 2020 @ 00:34

En anders kun je altijd bij mij terecht Dré 

• woensdag 16 september 2020 @ 00:34

En anders kun je altijd bij mij terecht Dré 

Wees jezelf, het leven is te kort om iemand anders te zijn! handtekeningafbeelding
  • dinsdag 15 september 2020 @ 23:59
    reactie op (#4) mr-fun

Geeft niet Dré, begrijp jouw bedoeling wel.

Misschien komt er zoals The Borg aangaf nog een clubsbrede mailing ter zijner tijd na de implementatie rond eind oktober, zodat de "regels" voor een open club met 250 MB voor iedereen duidelijk zijn (niet elke clupper is immers lid van de Clubs Release Club). Komt vast goed!

• dinsdag 15 september 2020 @ 23:52
    reactie op (#3) rb1972

Quote: rb1972

dinsdag 15 september 2020 @ 23:10

Het zijn eigenlijk ook geen "regels". Want aan regels zou je jezelf in theorie moeten houden. Het is een mogelijkheid om er gebruik van te maken. Dan doel ik op de extra 250 MB ruimte voor "open clubs".Natuurlijk hoop ik dat veel clubeigenaren dat gaan doen, maar het is geen verplichting. Bezoekers hebben er ook verder niet zoveel mee van doen zoals The Borg aangeeft, die verwachten eigenlijk toch al zichtbare openbare webpagina's (open clubs).

Het is misschien ook een beetje 'onbedoeld' verkeerd uitgedrukt van mijn kant.

• dinsdag 15 september 2020 @ 23:10

Het zijn eigenlijk ook geen "regels". Want aan regels zou je jezelf in theorie moeten houden. Het is een mogelijkheid om er gebruik van te maken. Dan doel ik op de extra 250 MB ruimte voor "open clubs".

Natuurlijk hoop ik dat veel clubeigenaren dat gaan doen, maar het is geen verplichting. Bezoekers hebben er ook verder niet zoveel mee van doen zoals The Borg aangeeft, die verwachten eigenlijk toch al zichtbare openbare webpagina's (open clubs).

• dinsdag 15 september 2020 @ 22:14
    reactie op (#1) mr-fun

De bezoeker van Clubs verwacht dat wanneer hij/zij een account heeft op clubs en zich aanmeld bij een club gelijk mee kan doen.

Nieuwe regels op het Clubhuis zetten is m.i. niet nodig en geeft alleen maar onrust.

Voordat de release live gaat zal er ongetwijfeld een operatormail de deur uit gaan, en die operators/eigenaaren dat zijn degenen die hun clubs open moeten stellen. Dat zijn degenen die het aan gaat.

Bezoekers kunnen er helemaal niets mee. Wat moeten die doen wanneer ze een dichtgetimmerde club tegenkomen? 

The_Borg | Time flies like an arrow, but fruit flies like a banana. handtekeningafbeelding
  • dinsdag 15 september 2020 @ 17:34

Zou het een idee zijn om de nieuwe regels die nu komen gaan, om clubs leuker te maken, om die op het Clubshuis te plaatsen??? Voor de een 'n steuntje in de rug, voor de bezoeker van clubs.nl hoe clubs werkt.